luni, 31 octombrie 2016

Cand mireasa isi rupe piciorul la nunta

Nu, nu este o gluma. Chiar mi-am rupt piciorul la nunta mea, mai exact niste ligamente la genunchi, dar tot cu piciorul imobilizat am ajuns.

M-am trezit intr-o minunata sambata de august, era soare si frumos. La 9 dimineata m-am prezentat la coafor pentru coafura si machiaj. Apoi am fost la biserica si la restaurant. Emotiile au fost multe, aveam familia si prietenii aproape, toata lumea era vesela, ne felicita, ne imbratisa. Ma simteam in centrul atentiei si era tare frumos.
Pe la ora 19.00 deja se incingea petrecerea. Am facut dansul mirilor, pentru care am fost aplaudati. Nu a fost cine stie ce, dar cel putin din partea sotului a fost depus putin efort, avand in vedere ca nu prea ii place sa danseze.
La miezul-noptii a fost furata mireasa. Am fost cu prietenii in club in centrul vechi si pe Podul Grant, unde am facut poze si am tipat de am ragusit. Mirele a primit mireasa inapoi dupa ce a facut putin karaoke. Eu m-am simtit minunat, m-am distrat mai bine decat in orice alta zi din viata mea ..... pana la 3 dimineata.
Toata lumea dansa, inclusiv eu (asa cum am facut-o toata noaptea), iar la un moment dat am incercat sa fac o pirueta sau nici eu nu mai stiu ce, cand m-am trezit cu piciorul blocat in parchet si in acelasi timp eu ma intorceam in alta directie, iar genunchiul meu a facut poc. Am cazut, am crezut ca mi-am rupt piciorul, ma durea groaznic, nu intelegeam ce se intampla.
Toata lumea s-a strans in jurul meu, a fost chemata salvarea. Amuzant a fost ca initial salvarea nu prea a vrut sa vina, au crezut ca e o gluma pentru ca abia dusesera o mireasa electrocutata la spital :)
Ideea este ca a venit salvarea, am fost dusa la spital (unde veneau diverse asistente sa vada daca e o gluma, ca a fost adusa inca o mireasa ranita), m-am ales cu piciorul in gips si apoi m-am intors la petrecere, care nu a mai durat mult, din pacate. 

Iata si probele.


Ce a urmat a fost mai nasol, dar va povestesc data viitoare de recuperare.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu