luni, 10 octombrie 2016

De ce am renuntat la creme?

Dupa cum v-am mai spus, de cand am devenit mama, incercam sa avem o viata mai sanatoasa si sa folosim produse cat mai naturale.
Acest lucru este valabil si in cazul produselor mele de ingrijire. 
De cand am descoperit uleiul de cocos, am inlocuit cremele de fata, corp, demachiantul cu uleiuri naturale. M-am gandit ca daca uleiul de cocos l-a ajutat pe bebe si ii face bine, ar trebui sa ma ajute si pe mine. In plus tot citeam pe forumuri si bloguri cat de bun este acest ulei, incat am zis ca trebuie neaparat sa-l folosesc si eu.
Astfel, am ajuns sa ma bucur pe deplin de calitatile uleiurilor naturale. Pentru ca am inceput cu uleiul de cocos si am continuat cu cel de jojoba, argan,unt de shea,etc.

Sa va spun eu cum folosesc cremele:
- uleiul de cocos: hidratare fata si corp si masca de par, mai ales ca dupa ce il folosesc miros a prajiturica (vorba unei prietene), demachiant
- uleiul de jojoba/argan: hidratare si antiimbatranire pt fata. Le folosesc alternativ.
- unt de shea: pentru coatele uscate si calcaiele uscate si crapate. De asemenea, pentru maini si fata cand bate vantul.



Pe langa faptul ca acestea sunt mult mai folositoare decat cremele, sunt si mai ieftine.
De exemplu, un ulei de cocos de 500 ml costa 33 lei, si il pot folosit pentru corp, fata si par si pentru masajul bebelusului. Unde mai gasesc eu o crema buna la toate la un pret asa bun?
Uleiul de argan 50 ml costa 22 lei, iar o crema de fata buna costa cam la fel sau chiar la mult. Unde mai pui ca uleiul imi ajunge mai mult timp pentru ca folosesc mai putin la fiecare utilizare avand in vedere ca se intinde mai bine decat o crema?

Concluzia este: incercati sa folositi produsele naturale in locul cremelor si veti vedea despre ce vorbesc.
La cele mai bune preturi le gasiti Expert Natura

Va astept si pe Facebook!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu