joi, 15 septembrie 2016

M-am indragostit

In cei 30 ani de viata m-am indragostit de 3 ori: prima data la 19 ani de minunatul meu sot, anul trecut de baietelul meu scump si acum cateva luni de uleiul de cocos.

Ok, nu radeti, dar asta este adevarul, iubesc uleiul de cocos si incerc sa am o relatie stabila cu el. Din pacate insa, din lipsa timpului, mai uit de el.
L-am descoperit pe la inceputul anului cand lui bebe i-au iesit ceva eczeme pe corp. Am cautat remedii pe net si am intrebat pediatrul ce este de facut, dar acesta mi-a recomandat ceva medicamente si tot felul de creme, pe care eu am refuzat sa le folosesc pentru cel mic. Intr-un final am gasit solutia minune si anume, uleiul de cocos presat la rece (il gasiti la un pret bun aici).
Am citit despre el sa vad exact pentru ce este bun si se pare ca este bun la muuuulte lucruri. Pe langa faptul ca il folosesc sa-i fac masaj lui bebe, il pun si in mancarea lui, si in a noastra. Este mult mai sanatos deoarece nu-si schimba proprietatile la temperaturi inalte si de aceea este sigur pentru gatit.
Eu il folosesc pentru hidratarea fetei si a corpului, ca demachiant, ca ulei de masaj, etc. Am cumparat un borcan mai mare si apoi am impartit in borcane mai mici pe care le-am pus la bucatarie, la baie si in camera copilului. Astfel, il am la indemana oriunde si oricand as avea nevoie.
Desi il am mereu la indemana, mai uit seara sa-l folosesc pentru hidratare, insa cum il folosesc, a doua zi se si observa pe tenul meu. De asemenea, ajuta si la iritatii si acnee. Eu, din pacate, inca mai am mici probleme si la varsta asta cu acneea.
Credeti-ma, vreti sa-l incercati!
Am scris aceasta postare pur si simplu sa va prezint si voua uleiul de cocos, pentru ca mie imi pare rau ca l-am descoperit asa tarziu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu