luni, 19 septembrie 2016

Mamica sau eroina

Parerea mea este ca cele 2 cuvinte sunt sinonime. Mamicile stiu ce spun :wink:

Inca de cand am intrat in prenatal, multa lume ma intreba ce fac eu acasa, daca ma plictisesc, etc.
Inainte sa nasc am fost ocupata cu pregatirea camerei pentru bebe, geanta pentru spital, am inceput o mica afacere. Am incercat sa am cat mai multa activitate, ca sa nu ma plictisesc.
Dupa ce am nascut insa s-a schimbat treaba, abia gaseam timp sa respir. Zilele mele se impart intre bebe, casa si alte activitati.
Sa va descriu o zi obisnuita de-a mea.
Ma trezeste bebe undeva intre 8.00 si 9.30 (in functie de cat de mult a dormit in noaptea precedenta). Merg sa ma spal pe fata, apoi ii dau lui bebe laptic si il schimb. Il las sa se joace putin cat merg si eu sa ma spal si sa ma schimb. Apoi mergem la bucatarie sa pregatim micul dejun si apoi il papam. Urmeaza o repriza de joaca si putin somnic de pranz.
Cat timp el isi face somnul de pranz, eu pregatesc pranzul, calc, pun haine la spalat si le strang pe cele din ziua precedenta, mai aranjez prin casa una alta.
Dupa ce se trezeste bebe, mancam pranzul si apoi ne imbracam sa iesim. Mergem in oras sa ducem acte la contabilitate, sa facem cumparaturi, sa ne ocupam de diverse treburi pentru firma, sa ne plimbam prin parc, etc. Mereu se gaseste ceva nou de facut, de dus sau de luat.
Seara cand ajungem acasa, ne mai jucam cu tati, papam, facem baita si apoi somnic. Eu mai raman dupa ce adoarme bebe sa-i mai aranjez jucariile si sa fac diverse lucruri pe care nu apuc sa le fac in timpul zilei.
Pe timp de noapte, de obicei se trezeste o singura data pentru laptic. Rar se intampla sa se trezeasca si de 2-3 ori sau in noptile norocoase, deloc.
Incerc sa am rabdare, pentru ca e mic. Si cand o sa creasca, o sa-mi fie dor de momentele acestea.
Concluzia: nu ma plictisesc deloc cu bebe acasa, insa mi-as dori sa fie ziua mai lunga sa pot face mai mult din ce imi propun.
Voi ce parere aveti?

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu