luni, 5 septembrie 2016

Ce se intampla cand mami intra la baie?

Un copil mic are nevoie de mamica lui in permanenta. Insa mai sunt si momente in care mamica are nevoie de cateva momente singura.
Singurele momente in care imi permit sa fiu doar eu cu mine sunt cele petrecute la baie, mai ales seara cand il las pe sotul meu cu bebe si imi pot face si eu un dus. Pe langa dus, normal ca mai ne cremuim, ne mai uscam parul, ne mai facem unghiile, etc.
Intrebarea este ce se intampla dincolo de usa, cand mami este la baie. In nici un caz sa nu va inchipuiti ca bebe sta cuminte si se joaca cu tati, ca este liniste si armonie, iar eu pot sta linistita. Nu, asta se poate intampla doar in visele acelea frumoase, cand are bebe chef sa ma lase sa dorm cateva ore legate.
Revenind dincolo de usa, galagie cat cuprinde, lucruri aruncate si trantite, tati spunand "nu, nu, nu", bebe mergand cu o viteza incredibila de-a busilea si normal batai la usa de la baie, incercarile lui bebe de a manca usa sau nu stiu exact ce vrea sa faca. Va las niste poze si poate reusiti voi sa va dati seama.






Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu