miercuri, 31 august 2016

Biscuiti bebelusesti cu branza si dovleac copt

Desi la inceputul diversificarii a fost foarte greu cu mancarea, bebele nu prea vroia sa manance, abia manca 3-4 lingurite, de vreo 2-3 luni aceasta problema a disparut. Mananca bebe cam orice, oricand, nu refuza nimic.

Toata lumea imi spune ca e prea slab, dar doctora mi-a spus ca e un copil care se dezvolta normal. Asa ca nu-mi fac griji de greutatea lui, insa imi bat capul mereu cu ce sa-i mai fac de mancare, ca sa manance cat mai diversificat si sa aiba toti nutrientii necesari pentru a creste frumos si sanatos.
Zilele trecute am facut o mancare de linte verde, mancarica cu legume si piept de pui (un ghiveci sa spunem), ciorbita, etc.
Azi am incercat o noua reteta de biscuiti, pentru ca ii place sa roada din cand in cand cate ceva.
Reteta este urmatoarea:
 Ingrediente: dovleac copt (vreo 6 linguri), 100 gr unt, 100 gr branza de casa, o lingurita seminte de susan, cateva stafide hidratate, esenta de vanilie, putina stevie (pentru indulcit. Puteti inlocui cu sirop de agave sau de artar), faina de secara cat cuprinde (pana se desprinde aluatul de pe maini), putin praf de copt.
 Toate ingredientele le amestecati cu mana si apoi intindeti o foaie si faceti biscuitii in forma dorita. Se pun la cuptor pana se rumesesc,

Au iesit foarte buni, bebe papa de zor la ei :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu