vineri, 5 august 2016

Mama si Femeie

Da, sunt si mama si femeie. Atunci cand devenim mame avem tendinta de a uita ca suntem si femei.
Mie asa mi s-a intamplat. Toata atentia mea era concentrata pe bebe, pe ce are el nevoie, pe ce ii face lui bine, etc. Uitasem sa mai fac ceva si pentru mine. Dupa ce am nascut, am iesit din casa abia dupa 1 saptamana, intr-un tricou,blugi si adidasi. Fara mascara, par aranjat, bijuterii.....
Iesirile din casa au fost rare la inceput, pana am inteles ca pot iesi din casa cu bebe, ca ii face si lui bine cate o plimbare. Incetul cu incetul am inceput sa iesim, in parc, in mall, in vizita la bunici. Ne faceau bine amandorura aceste iesiri. Insa, inca simteam ca nu aveam puterea si rabdarea sa ma mai machiez, sa-mi bijuterii si sa-mi aleg hainele cu grija.


Prima data cand mi-am amintit ca sunt inca femeie si trebuie sa-mi fac timp si pentru mine, a fost la botez. Trecusera 6 saptamani de la nastere. Dimineata la 9 m-am dus la salon sa ma aranjez. Dintr-o data parca eram in alta lume, erau in jurul meu persoane a caror singura grija era sa ma faca pe mine sa arat bine. M-am coafat, machiat si mi-am facut manichiura. Wow, cand m-am uitat in oglinda nu-mi venea sa cred. Inca sunt femeie, nu numai mama.
Asa am reinceput sa ma bucur de timpul meu, sa-mi aranjez parul, sa ma machiez cand ies din casa, sa-mi fac timp pentru mine si e asa bine :) 

Inainte abia intram 5 minute la dus si ma grabeam sa ies, ca nu las bebele prea mult doar cu tatal, care nu era in apele lui cand ramanea singur cu bebe. Acum insa, ma bucur sa timpul petrecut in baie, imi permit sa-mi fac un scrub, sa ma dau cu crema preferata, sa-mi usuc si sa-mi aranjez parul. Am fost si la cateva petreceri doar eu cu sotul. Ne-am imbracat frumos, ne-am aranjat, am lasat bebele la bunici si noi am iesit.
Imi iubesc foarte mult copilul, insa ma bucur si de momentele cand suntem doar noi doi. Mai avem nevoie din cand in cand de mici pauze.

Asa ca dragele mele, nu uitati, chiar daca sunteti mame, trebuie sa va faceti timp si pentru voi, sa invatati sa luati mici pauze de bebe. Asta nu inseamna ca va iubiti copilul mai putin :)

Aici am iesit impreuna de Halloween!


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu