vineri, 19 august 2016

Cum am renuntat eu la parul lung

Una din problemele existentiale ale femeii este parul, in concluzie si ingrijirea lui. La mine cel putin a fost mereu, mai ales ca am un par dificil, greu de aranjat, cu firul subtire.

Pana in 2012, am oscilat cu lungimea lui in jurul umerilor. Mi-era frica sa-l las sa creasca prea lung, pentru ca mi-ar fi fost greu sa-l ingrijesc. Insa in acelasi an am inceput sa-mi cumpar produse profesionale de ingrijire a parului si atunci am observat ca si parul meu arata mai bine. Preferatele mele sunt Tigi, Wella si Matrix.
Atunci am luat decizia sa-l las sa creasca luuuung. Mai tundeam varfurile o data la cateva luni si atat.
In 2015 am ajuns sa am o superba podoaba capilara de care eram indragostita. Il intindeam, faceam bucle, il impleteam, aveam nenumarate moduri de a-l aranja.

Ritualul meu de ingrijire era si inca este urmatorul: intai ma spal cu sampon (Tigi), apoi aplic balsam (tot Tigi), spray pentru protectie termica, spray pentru volum, il usuc si-l perii. Daca trebuie sa plec pe undeva il aranjez si aplic ulei daca il intind sau fixativ daca fac bucle. 
Mai nou, aplic si ulei de cocos sau unt de shea nerafinat pentru a hrani si hidrata firul de par. Le gasiti aici: Expert Natura



 

Dupa cum stiti, in septembrie 2015 am devenit mamica. In acel moment, ingrijirea parului a devenit o corvoada. Nu aveam efectiv timp sa mai stau sa ma ocup atata timp de el. Aveam o mica minune in viata ce-mi ocupa tot timpul. De asemenea, cand imi lasam parul desfacut, se infingea bebe in el, de greu il mai scoteam.
Astfel, am decis sa ma tund si asta am facut. Intr-o duminica dimineata la 9.30 am sunat la salon si am intrebat daca au ceva liber (m-am gandit ca daca au, merg si ma tund. Daca nu au nimic liber, atunci e semn ca trebuie sa las parul lung). Culmea a fost ca au avut loc chiar la 10.00, asa ca am pus repede ceva pe mine, mi-am lasat odrasla cu sotul si am fugit la salon. Acolo m-a intrebat Catalin (asa il cheama pe cel care ma tunde si ma coafeaza de cativa ani) de mai multe ori daca sunt sigura, nu-i venea nici lui sa creada ce vreau sa fac. Insa eu eram hotarata, si a taiat....
Am simtit asa un sentiment de tristete, si acum cand scriu parca ma trec aceiasi fiori pe care i-am simtit si atunci cand am vazut ca nu mai am parul lung. 
Dar sunt multumita de decizie, Catalin a stiut cum sa-mi aranjeze parul si asa scurt incat sa-mi stea foarte bine. Mi-a zis si el, ca pe masura ce o creasca bebe, o sa creasca si parul :)


Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu