miercuri, 3 august 2016

Halkidiki, ultima parte

Am revenit cu partea a treia a sejurului din Halkidiki, aceasta fiind si ultima.
Aici am pus accent mai mult pe informatiile referitoare la hranirea copilului pe parcursul calatoriei.


Plaja mea preferata a fost Sani Beach. Este pe partea vestica a bratului Kassandra. Este cu nisip fin, intrarea in apa este lina, iar pietrele sunt foarte putine. Aici am platit 3 euro/sezlong, indiferent daca iti comandai de la beach bar sau nu. Din pacate insa langa plaja este un singur restaurant, unde am luat pranzul. Alegerea nu a fost prea inteleapta, mancarea nefiind pe placul nostru. De exemplu, sosul tzatziki avea un gust foarte ciudat, cred ca era stricat iaurtul. Deci, mare grija unde alegeti sa mancati, mai ales daca aveti si copii cu voi. Eu am avut mancarea la pachet pentru al meu, asa ca el a fost ferit de neplaceri.
In rest, foarte multumita de aceasta plaja. Imi pare rau ca nu am petrecut putin timp si in statiune sa vad cum este. Dar in viitor sigur nu voi mai rata ocazia.





Ultimele 2 zile le-am petrecut la plaja Kalithea, fiind mai aproape de cazare. Restul familiei nu a facut prea bine fata la plimbarile in diverse statiuni.

Preturile in Halkidiki au fost foarte ok. Noi pe o masa de 4 persoane la restaurant dadeam cca 50-60 euro cu bauturile incluse. Desert nu mai era nevoie sa ne luam, pentru erau portiile de mancare foarte mari si nu mai era loc si pentru desert. Oricum aproape in toate locatiile, am primit din partea casei ceva dulce, fie inghetata, fie pepene, etc. Raman de parere ca grecii sunt foarte ospitalieri, motiv pentru care in fiecare an ne pretrecem un concediu la ei.
Pana acum am fost in Thassos, Corfu, Zakynthos si Halkidiki. Cel mai frumos a fost in Zakynthos, apoi in Thassos. Pe locul 3 este Halkidiki si pe ultimul loc Corfu, probabil si pentru ca am avut parte de o cazare destul de neplacuta si asta mi-a lasat un gust amar despre tot sejurul.

Referitor la hranirea bebelusului pe parcursul sejurului, totul a fost ok, avand in vedere ca am avut mica bucatarioara in camera. Am plecat de acasa cu mixerul vertical, o gentuta frigorifica, cateva iaurturi, banane, dovlecei, cartof dulce si ceapa verde. Restul ingredientelor le cumparam de la magazin in functie de ce vroiam sa-i gatesc in ziua respectiva.
Dimineata la trezire manca lapte matern, de asemenea si pe parcursul zilei la cerere. Apoi cand mancam noi micul dejun, ii dadeam si lui piure de fructe. Ce ramanea din piureul de fructe puneam intr-un borcanel si luam la plaja in gentuta frigorifica. Manca putin in camera si dupa maxim o ora i se facea foame, din acest motiv luam piureul de fructe la noi. In plus, mai faceam un piure de legume pe care il aveam pentru pranz.
In gentuta cu piureuri puneam o stricla de 0.5 litri cu apa inghetata, astfel incat sa se pastreze o temperatura adecvata si sa nu se strice piureurile. Seara ii dadeam iaurt, in care mai punem seminte de chia sau de in, pe care le-am luat de la Expert Natura
Eu nu sunt adepta borcanelelor de mancare cumparate, din acest motiv, am incercat sa ii pregatesc eu toate mesele si sa ii asigur mancare cat mai sanatoasa.

In concluzie, daca plecati pregatiti de acasa cu cateva lucruri esentiale, sejurul va fi de vis cu bebele inclus :)

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu