miercuri, 6 iulie 2016

Intro

Bine ati venit in Casa Mea!

Pana acum 1 an si jumatate, eram o femeie fara griji, maritata, cu un sot minunat si singura preocupare era pe unde sa mai iesim, in oras sau in afara lui :). Ne plac foarte mult calatoriile.
Totul s-a schimbat cand am aflat ca sunt insarcinata. A fost asa ciudat, tocmai aflasem cu o seara inainte ca murise bunica sotului meu, insa tristetea a fost repede acoperita de fericire. O viata s-a incheiat si alta incepea. Toata familia a fost incantata, primul nepot din familie, eu insa eram pe alta lume, nu-mi venea sa cred ce se intampla. Si uite asa a inceput cea mai mare aventura din viata mea!

Au urmat 9 luni de griji, analize, mers lunar la control, etc.
Am vrut sa nasc natural si asa s-a si intamplat. Bebele a intarziat cam 1 sapt, dar important e ca s-a nascut sanatos. Eu m-am recuperat cam intr-o luna de la nastere. Marea problema la inceput a fost cu alaptatul, nu prea aveam lapte, aveam canelele infundate si uite-asa am intrat intr-o mica depresie. Mama s-a mutat in primele 3 saptamani la mine si m-a ajutat foarte mult, nu stiu ce m-as fi facut fara ea. Incetul cu incetul s-a rezolvat si problema cu alaptatul, m-am obisnuit cu bebe si el cu mine.
Acum sunt tare fericita ca acest ingeras m-a ales sa-i fiu mama. Mi-am dorit mereu un copil vesel si care sa rada mult si el face asta din plin.
Am folosit ulei din samburi de struguri ca sa nu am vergeturi (luat de aici: Casa Verde).
Va las 1 pozica cu burtica mea de gravida.



Daca aveti intrebari despre sarcina sau nastere, eu va raspund cu cea mai mare placere, cu ceea ce stiu din ce mi s-a intamplat mie! Eu nu am gasit mereu toate raspunsurile la intrebarile mele si acum as vrea sa ajut pe cine pot, pentru ca este o perioada frumoasa, dar si grea. Orice sfat poate ajuta!

O zi minuntata dragele mele!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu