vineri, 15 iulie 2016

In trei

Era frumos in doi, dar in trei e si mai frumos.
Am petrecut primul Craciun si Revelion in 3, primul Paste, prima Zi a Mamei cand am fost mama. N-am mai avut libertatea de pana acum, insa deja nu mai conteaza. Faptul ca-mi pot tine puiul la piept si ca-mi zambeste cand ma uit la el, e mai presus de orice.
Dimineata nu mai avem nevoie de alarma sa ne trezeasca, bebele ii tine cu succes locul.

De Craciun am fost la nasi, unde V. a fost in centrul atentiei, fiind cel mai mic invitat. A doua zi de Craciun au venit bunicii in vizita si din nou el a fost alintat si plimbat in brate de toata lumea. Cred ca a fost un Craciun interesant pentru el.


De Revelion la ora 2.00 eram deja in pat si dormeam. El s-a culcat pe la 23.00, insa l-au trezit artificiile de la miezul noptii, asa ca am mers la el, l-am luat in brate si am privit toti trei artificiile de la fereastra lui.
De Ziua Indragostitilor, am mers toti 3 la restaurant. El a dormit cat timp noi am mancat si apoi ne-am plimbat prin oras. Ii place foarte mult sa doarma cand e plimbat.
De ziua Mamei/Femeii, am fost la nasa sa-i ducem un mic cadou, apoi am iesit la o cafea. El gangurea si rodea tot ce prindea, eu mai vorbeam cu el, mai citeam o revista.

E asa bine ca acum am mereu cu cine iesi. Daca vreau sa merg la cafea sau la o plimbare in parc, nu mai trebuie sa stau in casa sau sa astept pe sot sau o prietena sa-si elibereze programul. Imi iau copilul si iesim. Imi vine sa rad ca eu vorbesc cu el cand suntem in oras si mai sunt oameni care se uita lung si ciudat la mine, de parca as vorbi singura. Dar V. intelege ce-i spun sau macar este atent si apoi imi raspunde cu un zambet sau gangureli. Noi suntem in lumea noastra si ne simtim minunat.

In excursii nu prea am fost in noua formula, decat de vreo 3 ori: la parada de 1 Decembrie de la Alba Iulia, la bunici la tara, in Grecia. Insa de acum inainte, vom incerca sa mergem mai des. Sper sa-i placa si lui calatoriile, cum ne plac si noua, pentru ca avem atatea de vazut.
Cea mai lunga excursie a fost in Grecia, in iunie. Revin cu poze si povesti de acolo.

Foarte important: cand plecati cu bebelusul de acasa, chiar si pentru o iesire scurta, sa aveti in geanta lui si un rand de schimburi. La noi au fost utile de foarte multe ori. Niciodata nu stii cand trebuie schimbat ;)
Pentru ca iesirile noastre sa decurga fara probleme, avem mereu la noi: scutece, servetele umede si uscate, prosop (in cazul in care il schimb intr-un loc public de schimbat copiii, il pun pe prosop, nu direst pe suportul de acolo), body de rezerva, jucarie de rontait si mai nou cana lui cu apa si biscuiti si iaurt. In cazul in care i se face foame cand suntem plecati, ii dau iaurt sau biscuiti sa rontaie.
O sa va scriu intr-un post viitor reteta de biscuiti pe care o folosesc eu.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu