luni, 11 iulie 2016

O noua viata

Am nascut miercuri la ora 18.56. Dupa ce am fost dusa in salon, bebele mi-a fost adus joi dimineata pe la ora 8.00. Era infasat si se uita la mine. Eu ma uitam la el si ma intrebam ce e de facut. Colega de salon mi-a zis ca as putea sa-l iau in brate, dar nu stiam cum. Mi-a aratat ea cum si uite asa incetul cu incetul deveneam mama.




O asistenta a venit si mi-a aratat cum sa-i schimb scutecul, iar la ora 15.00 a inceput programul de vizite si au venit sotul si parintii. Apoi a inceput mama sa ma invete pozitia de alaptare, cum sa am grija de bebe, ce sa fac cand plange, cum sa-l adorm, etc. Am spus-o si o s-o mai repet, nu stiu ce m-as fi facut fara mama in acea perioada. De asemenea intenertul a fost de ajutor, am dat cautare inclusiv "pozitie de alaptare" si am gasit destule articole care m-au ajutat.
Noaptea urmatoare iar nu prea am dormit, deoarece au inceput problemele cu alaptatul, lapte putin si canale infundate, iar bebele plangea cred ca de foame.
Vineri dupa amiaza am plecat acasa, de aceasta data cu bebe in brate :)

Foarte important, sa va luati multe absorbante (ultra) in bagaj deoarece sangerarile de dupa nastere vor fi mari. De asemenea, mai multe schimburi, pentru ca veti avea nevoie. Chilotii sa fie mari ca sa nu apese pe taietura (in cazul in care veti avea epiziotomie).

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu